FANDOM

MineWars on suomalainen 4V3S0M3:n tekemä Star Wars teemainen, Minecraft Bukkit, cracked, PVP, RPG -palvelin. MineWarsissa voi esim. sotia vihollisia vastaan ja Käydä eri planeetoilla. 4V3S0M3 on tehnyt MineWars palvelinta varte, MineWars -tektuuri paketin.

IP: (tulossa)

Liittyminen/Whitelistille pääseminen: (Nimesi palvelimelle tulee olemaan muotoa: LajiEtunimiSukunimiIkä)          Sinun pitää tietää edes jotain Tähtien Sodasta.                                                                                                Täytä seuraava lomake, ja lähetä se tämän Wikin artikkelin kommentteihin:                                                                                                    Minecraft käyttäjänimi:                                                                                                                                   Nimi, minkä haluat roolipeli hahmollesi:                                                                                                                     Roolipeli hahmosi ikä:                                                                                                                                Roolipeli hahmosi sukupuoli:                                                                                                                          Roolipeli hahmosi laji: (ihminen , togruta , muun ...)

Sithit on separatistin "Jedejä" Sithien johtajan on MuunDarthPlagueis23 (4V3S0M3).

Sithiksi pääseminen:                                                                                                                                           Sithiksi pääsee vain yksi, AndroidSteven lisäksi.                                                                                                      Sithiksi päästäksesi, sinun pitää kysyä DarhPlagueisiltä (4V3S0M3), pääsetkö sithiksi. Jos hän vastaa myöntävästi, pääset Sithiksi.

Sith koulutus:                                                                                                                                              1.Kerro DarthPlagueisille (4V3S0M3), mikä on voimakkain vahvuutesi, jotta hän tietää, miten parhaiten testata     sinua; kerro mikä on pahin pelkosi, jotta hän tietää, mitä hänen täytyy laittaa sinut kohtaamaan ja kerro hänelle, mitä pidät tärkeimpänäsi, jottä hän tietää, mitä viedä sinulta.

2.DarthPlagueis (4V3S0M3) opettaa sinulle taistelua ja muuta.

3.DarthPlagueis (4V3S0M3) lähettää sinut johonkin tehtävään (taisteluun yms.). Jos selviät tehtävästä paremmin,   kuin kukaan muu Sith ehdokas, pääset Sithiksi.

Img1

Tasavalta ja Separatist

FeluciaDayIMG

Felucia -planeetta päivällä.

FeluciaNightIMG

Felucia -planeetta yöllä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki